- +30 2394 025615
- sales@e-dedes.gr
- Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 9:00 - 14:00 Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 09:00 - 14:00 & 17:30 - 20:00
Πολιτική επιστροφών & Ακυρώσεων
1. Ακύρωση Παραγγελίας
Μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πατώντας το κουμπί “x” κατά την διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας και μέσα από το «Kαλάθι» της παραγγελίας.
- Μία εκτελεσθείσα παραγγελία δύναται να ακυρωθεί μόνο όταν δεν βρίσκεται στη διαδικασία αποστολής. Δικαίωμα ακύρωσης άνευ επιβάρυνσης έχει ο πελάτης μέχρι 12 ώρες μετά την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και την παραλαβή από τον πελάτη του σχετικού email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε άλλη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς (και αντικαταβολής εφόσον έχει δηλωθεί).
2. Επιστροφή προϊόντων
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
- Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
- Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
- Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
- Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.
- Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης που λάβατε με την παραλαβή του.
- Τα εμπορεύματα είναι ευθύνης του αποστολέα μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά κατά την μεταφορά τους.
- Η παράδοση των επιστρεφόμενων θα πρέπει να γίνεται στην έδρα μας.
Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν πληρούν κάποια από τις ανωτέρω συνθήκες δεν γίνονται δεκτά.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
- Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
- Στα εποχιακά προϊόντα.
- Στην προμήθεια αγαθών τα οποία έχουν γίνει παραγγελία στο εξωτερικό κατόπιν υπόδειξης του πελάτη και στην προμήθεια προϊόντων που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας (πχ χειροποίητες κατασκευές)
- Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους .
Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει είτε να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@e-dedes.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και η αιτία της επιστροφής, είτε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 23940 25615 από 09:00 έως 13:00 Δευτέρα – Παρασκευή.
• Σε περίπτωση επιστροφής από υπαναχώρηση, τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται με μεταφορικό μέσο επιλογής και χρέωσης του πελάτη. Η παράδοση των επιστρεφόμενων θα πρέπει να γίνεται στην έδρα μας.
Για την ολοκλήρωση και την έγκριση της επιστροφής, θα πρέπει να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@e-dedes.gr με τον κωδικό αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος.
• Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους στην παραγγελία, είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του προβλήματος στο sales@e-dedes.gr εντός δύο ημερών από την παραλαβή της και να προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας ώστε να επιλεγεί ο κατάλληλος μεταφορέας με χρέωση δική μας.
Η επεξεργασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.
- Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος, αυτή θα ολοκληρωθεί εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει το διαθέσιμο απόθεμα.
- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα ολοκληρωθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
Επιπρόσθετες διευκρινήσεις
- Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων. Σε περίπτωση προϊόντων που εστάλησαν με Δωρεάν μεταφορικά το ποσό που θα παρακρατείται είναι 7,00€.
- Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και τα πιθανά έξοδα μεταφοράς.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Αντικαταβολή: H επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Κατάθεση: H επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Paypal: H επιστροφή γίνεται στον Paypal λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με κάρτα: H επιστροφή γίνεται στην κάρτα σας. Η εντολή επιστροφής του ποσού δίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ο χρόνος επιστροφής του ποσού ορίζεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας και ολοκληρώνεται από το τραπεζικό σύστημα εντός μερικών ημερών. Το e-dedes.gr κατόπιν της υποβολής εντολής επιστροφής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση τράπεζας και πελάτη.
- Η επιστροφή χρημάτων για επιστρεφόμενα εποχιακά προϊόντα λόγω υπαναχώρησης δεν υποστηρίζεται. Για αυτές τις περιπτώσεις εκδίδεται κωδικός έκπτωσης ίσης αξίας με τα επιστρεφόμενα, για μελλοντικές αγορές.
- Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται για παραγγελίες τις οποίες αρνήθηκε να παραλάβει ο πελάτης/χρήστης εξ’αιτίας κακής διακίνησης ή καθυστέρησης παράδοσης από τις εταιρίες ταχυμεταφορών ή μεταφορικές εταιρίες.
3. Αξιώσεις – Διαμαρτυρίες
Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει κατά την διάρκεια της συναλλαγής σας με το e-dedes.gr, για την άμεση διευθέτηση του παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο sales@e-dedes.gr είτε τηλεφωνικά στο 23940 25615 από 09:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή.